Strani

torek, 28. december 2010

Božični okraski



Vsi okraski so šivani. V začetku zaradi otroka in sedaj zaradi mačkona - nobene škode in nevarnosti, ko okraski letijo po stanovanju.








Obiskovalci, ki pridejo vsako leto...  
Olaf, Greta in Hans:)


palček ali božiček ali škrat...izbira imena je poljubna

10 komentarjev:

  1. Pri tvojih izdelkih ostajam brez besed, oz. lahko izustim samo eno - prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. občudujem tvoje šivane okraske!!!enkratni so.najlepši so mi snežaki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita smrekca, takšnih okraskov ne vidiš vsak dan. Izredno domiselno. Olaf, Greta in Hans so fantastični.

    OdgovoriIzbriši
  4. Srečno in predvsem mirno 2011 tebi in vsem tvojim najljubšim. Obeski so prekrasni - kot vse, kar pride izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Najlepše okrašena smrečica, kar sem jih kdaj videla. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne stvari izdeluješ in mislim, da bi si jih vsak z veseljem ogledal, zato te na mojem blogu čaka nagrada ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ogledala sem si tvoje stvaritve na blogu in moram reči, da me puščajo brez sape. Različno, pisano, kreativno...Vesela sem, da sem našla tvojo stran.
    Pozdravček.♥

    OdgovoriIzbriši
  8. KOmaj čakam kakšne tvoje nove objave. Obišči me, na mojem blogu te čaka nagrada.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite stvari nastajajo izpod tvojih prstov. Moram it spet malo gledat in se naslajat.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...